![](/media/lib/273/n-android-ffc474dcc1556c14896dcb75e69f2a5b.jpg)
Pegasus atakuje też Androida
4 kwietnia 2017, 12:34Znaleziono jeden z najbardziej zaawansowanych szkodliwych kodów atakujących Androida. To odmiana zidentyfikowanego przed ośmioma miesiącami kodu Pegasus, który na cel bierze iOS-a. Po odkryciu oryginalnego Pegasussa, który zainfekował iPhone'a jednego z dysydentów w Arabii Saudyjskiej, Google i firmy Lookout zaczęli przeszukiwać internet i trafili na trop Pegasusa dla Androida
![Jedna z ulic San Francisco](/media/lib/9/1180606773_302088-6f3e90f38eafbf7ca4358269249868a7.jpeg)
Ulice w Google Maps oczami przechodnia
31 maja 2007, 10:17W Google Maps pojawiła się nowa funkcja. Niektóre z ulic można oglądać oczami spacerującej po nich osoby.
![Adapter](/media/lib/15/1190362797_832869-f028d388b3b6828c6fe36a006e2ec9a0.jpeg)
Sklep muzyczny Google'a
16 września 2010, 10:36Mediom udało się zdobyć nieco szczegółów na temat sklepu muzycznego Google'a, o którym mówi się od kilku miesięcy. Sklep ma być połączony z możliwością przechowywania posiadanej muzyki na serwerach Google'a.
![](/media/lib/106/n-apple-logo-69437c381c57380039f66c1b87d08c57.jpg)
Apple prowadzi tajny projekt?
30 kwietnia 2014, 09:43Emerytowany wiceprezes Intela, Avram Miller, poinformował na swoim blogu, że Apple prowadzi ściśle tajny projekt o nazwie Found. Miller twierdzi, że Steve Jobs miał obsesję na punkcie tego projektu i wymógł na swoim następcy, Timie Cooku, obietnicę, iż projekt będzie rozwijany także po jego śmierci
![](/media/lib/422/n-kwantowyibm-db97da3cbd9505473c5e8a54b5f13fbb.jpg)
IBM obiecuje, że za trzy lata powstanie 1000-kubitowy komputer kwantowy
17 września 2020, 09:15Dotychczas słyszeliśmy, że „kiedyś” powstanie pełnowymiarowy komputer kwantowy, zdolny do przeprowadzania obliczeń różnego typu, który będzie bardziej wydajny od komputerów klasycznych. Teraz IBM zapowiedział coś bardziej konkretnego i interesującego. Firma publicznie poinformowała, że do końca roku 2023 wybuduje komputer kwantowy korzystający z 1000 kubitów
![© freezelight](/media/lib/27/1209808140_449585-779a463c5df6211a7d3e6664335ab7b4.jpeg)
Google pokonał Microsoft
6 stycznia 2009, 20:01Spam jest uważany za jedną z największych plag Internetu i nic nie wskazuje na to, byśmy w najbliższym czasie mieli jakiekolwiek szanse, by się go pozbyć. O pomysłowości spamerów najlepiej świadczą błyskawiczne zmiany na przygotowywanej przez Spamhaus.org liście domen "najbardziej przyjaznych spamowi".
![](/media/lib/26/1208774813_456573-975b555ee645b9313735d330b66c05c9.jpeg)
Google o działaniach władz wobec jego usług
29 czerwca 2011, 12:01Google udostępniło swoje najnowsze statystyki - obejmujące okres od lipca do grudnia 2010 roku - dotyczące liczby oficjalnych nakazów usunięcia treści ze swoich serwisów. Koncern w większości uznaje takie nakazy za zasadne i usuwa wskazane informacje.
![](/media/lib/228/n-alphabet-0ff6496d1269ff8257e5fae67e5cff9e.jpg)
Alphabet zapowiada inwestycje w przyszłość
23 października 2015, 08:32Alphabet, konglomerat w skład którego wchodzi Google' poinformował, że ma zamiar więcej inwestować w długoterminowe innowacyjne ryzykowne projekty. Takie informacje przekazała inwestorom dyrektor ds. finansowych Alphabet, Ruth Porat, podczas składania pierwszego kwartalnego sprawozdania
![© jonathan_moreau](/media/lib/19/1196687122_134106-769531c19993d393bd732dd1de23fb5e.jpeg)
Google przeprasza chińskich pisarzy
11 stycznia 2010, 11:18Google przeprosiło chińskich autorów za to, że bez zgody zeskanowało i umieściło ich dzieła w swoim online'owym katalogu. Przeprosiny Google'a zostały opublikowane na witryny Stowarzyszenia Chińskich Pisarzy.
![](/media/lib/100/n-angrybirds-moonfestival-2-3d2951619d34811ae817a54367d24cea.jpg)
Połowa pieniędzy trafia do zaledwie 25 twórców
5 grudnia 2012, 13:50Firma analityczna Canalys donosi, że tylko niewielki odsetek developerów zarabia spore pieniądze na aplikacjach, jakie umieszczają w sklepach takich jak App Store czy Google Play. W pierwszych 20 dniach października amerykańskie sklepy z płatnymi aplikacjami oraz same aplikacje (np. poprzez sprzedaż graczom wirtualnych przedmiotów) zarobiły dla developerów 120 milionów dolarów